موضوع پایان نامه درباره حیا در اشعار مولوی

پنجشنبه 20 آبان 1395
10:40
مهران

موضوع پایان نامه درباره حیا در اشعار مولوی
اینجانب فرح دادرس کنستانی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته / دکتری حرفه ای / دکتری تخصصی در رشته زبان و ادبیات فارسی که در تاریخ ۱۵/ ۱۱/ ۱۳۹۳ از موضوع پایان نامه/ رساله خود تحت عنوان: بررسی مفهوم حیا در اشعار مولوی با کسب نمره ۱۸ و درجه عالی دفاع نموده¬ام، بدینوسیله متعهد می شوم:
۱) این پایان نامه / رساله حاصل تحقیق و پژوهش انجام شده توسط اینجانب بوده و در مواردی که از دستاورد های علمی و پژوهشی دیگران (اعم از پایان نامه، کتاب، مقاله و … ) استفاده نموده ام، مطابق ضوابط و رویه موجود، نام منبع مورد استفاده و سایر مشخصات آن را در فهرست مربوطه ذکر و درج کرده ام.

۲) این موضوع پایان نامه / رساله قبلا برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی ( هم سطح، پایین تر یا بالاتر ) در سایر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ارائه نشده است.

۳) چنانچه بعد از فراغت از تحصیل، قصد استفاده و هر گونه بهره برداری اعم از چاپ کتاب، ثبت اختراع و … از این پایان نامه داشته باشم، از حوزه معاونت پژوهشی واحد مجوزهای مربوطه را اخذ نمایم.

۴) چنانچه در هر مقطعی زمانی خلاف موارد فوق ثابت شود، عواقب ناشی از آن را می پذیرم و واحد دانشگاهی مجاز است با اینجانب مطابق ضوابط و مقررات رفتار نموده و در صورت ابطال مدرک تحصیلی ام هیچگونه ادعایی نخواهم داشت./

نام و نام خانوادگی
فرح دادرس کنستانی
تاریخ و امضاء

سپاسگزاری
سپاس فراوان دارم از استاد فرهیخته؛
استاد راهنمای محترم، سرکار خانم دکتر اکرم رحمانی؛
که با نکات علمی و آموزنده خویش، صحیفه سخن را علم پرور نمودند و راهنما و راه‏گشایم در مراحل انجام و اتمام تحقیق بوده‏اند.

تقدیم به
خدای را سپاسگزارم که عنایت فرمود تا در انجام این امر مهم که چند ماهی به طول انجامید از مساعدت عزیزانی، از آن جمله همسر گرامیم جناب آقای فرج‏اله حسین‏پور برخوردار گردم که در همه احوال، حامی و رفیق شفیقم است. و حاصل زحمات چند ماهه‏ام را به همسر و فرزند دلبندم تقدیم می‏نمایم.


[ بازدید : 18 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موضوع پایان نامه ارشد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]